Takk for i år!

Jula kjem fort og fèr fort. Men eg byrjar å bli klar for nytt år og blanke ark i Oppistua. Mykje bra vart gjort i 2014, eit godt grunnlag for det vidare arbeidet i 2015. Hovudfokuset er oppstart av Lystbetont Læring (og bygginga av husets hjerte – kjøkkenet).
Eg merkar sjølvsagt godt at fjøset held på å fyllast. Det går med ein del timar der…. Sjølvsagt sjølvvalgt 😊 Men skal ein ta i mot turister er det mykje bedre med ein travel og levande gard, enn ein med tomt fjøs og attgrodde jorder.
Disse to her, Elli og Nor, er fulle av farsk og underhaldning. Dei roter overalt og hyler som at dei døyr dersom dei ikkje får det som dei vil. Omtrent som unger flest, med andre ord. Dei har fått eiga leilighet i «nyfjøset» med soverom, do og spisestue. Men dei brukar helst heile garden og vēl så det. Dersom eg sett frå meg ein sekk med for, tek det ikkje lang tid før dei har gnagd seg gjennom den. Elli vart sjuk den dagen da sekken på bildet vart oppdaga 😱 Tordensky er naboen, og han plar å få låne vindauge deira. Han må jo følgje med om det går noko damer forbi der ute!

IMG_2093.JPG
Stalltausa vår Marit, har teikna dette bildet av hesteflokken vår. Gjett kven av desse fire det er som kvart år må ha valium for at vi skal få raspa tennene? 😂
/>
IMG_2094.JPG

Eg er så heldig å være ein del av ein stor søskenflokk. Det har eg mykje nytte og glede av. Eine systera mi, Martha, ferierer ein del på garden (arbeidende gjest, sjølvsagt) og ho har eit godt auge for gode motiv og har alltid kamera tilgjengeleg 😉 Snille ho let meg få boltre meg i albuma hennar. Bilder eg brukar i markedsføring o.l. er som oftast teke av ho.
Med ein liten julekavalkade med Marthas signatur, vil eg takke bloggens lesere generelt og gardens medhjelpare spesielt for i år. Og sjølvsagt godt nytt år til dykk alle!

IMG_2097.JPG

IMG_2100.JPG

IMG_2104.JPG

IMG_2106.JPG

IMG_2111.JPG

IMG_2113.JPG

IMG_2112.JPG

IMG_2118.JPG

IMG_2119.JPG

IMG_2120.JPG

IMG_2124.JPG

IMG_2127.JPG

IMG_2133.JPG

IMG_2126.JPG

IMG_2131.JPG

IMG_2137.JPG

IMG_2138.JPG

IMG_2140.JPG

IMG_2136.JPG

IMG_2164.JPG

IMG_2159.JPG

IMG_2141.JPG

Categories: Uncategorized | Éin kommentar

Innleggsnavigasjon

1 thoughts on “Takk for i år!

  1. Linda

    Å så fine bilde,e så fint me dåkkår😊
    Lykke til med prosjektet videre inn i det nye året😊👍

Kommenter innlegget

Blogg på WordPress.com.